Login Form

Licznik odwiedzin

2987006
Dziś
Wczoraj
Ten tydzień
Zeszły tydzień
Ten miesiąc
Zeszły miesiąc
Wszystkie
1857
2981
20137
2956355
40252
99360
2987006

Your IP: 91.234.217.183
Server Time: 2020-01-18 14:56:25

KUBUSIElogo-kubusie

 

 

Grupa wiekowa:  5 i 6 LATKI

wychowawcy: mgr Maria Malec, mgr Marta Wójtowicz


 

KUBUSIE - STYCZEŃ 2020

 

ZAGADNIENIA DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
NA MIESIĄC STYCZEŃ:


TEMATYKA ZAJĘĆ:
1.SKOK W NOWY ROK
2. WSZĘDZIE BIAŁO

3. BABCIA I DZIADEK
4. ZIMOWE ZABAWY

CELE DYDAKTYCZNO – WYCHOWAWCZE:

ü  Wdrażanie do właściwego ubierania się – zgodnego z porą roku.

ü  Rozwijanie samodzielności w ubieraniu się: zapinanie guzików, zapinanie i sznurowanie butów.

ü  Zachęcanie do zabaw na świeżym powietrzu jako warunku zdrowia i odporności.

ü  Zwracanie uwagi na zmiany zachodzące w środowisku przyrodniczym w związku ze zmianami por roku.

ü  Nazywanie i identyfikowanie cech typowych dla zimy: śnieg, mróz, zawierucha.

ü  Rozwijanie myślenia logicznego poprzez prowadzenie obserwacji i doświadczeń oraz wyciągania wniosków.

ü  Wdrażanie do bezpiecznych zabaw na śniegu i lodzie.

ü  Kształtowanie przywiązania do swojej rodziny, szczególnie do dziadków, obchodzenie ich święta.

ü  Rozwijanie umiejętności przeliczania elementów, porządkowania zbiorów.

ü  Poznanie obrazu graficznego cyfr 4 i 5.

ü  Rozwijanie umiejętności wykonywania czynności matematycznych podczas zabaw; kodowanie i dekodowanie czynności za pomocą znaków.

ü  Rozwijanie percepcji słuchowej i wzrokowej na materiale konkretnym, obrazkowym i symbolicznym.

ü  Kształtowanie umiejętności odczytywania instrukcji obrazkowej – kolejność czynności.

ü  Kształcenie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich.

ü  Kształtowanie umiejętności analizy i syntezy słuchowej i wzrokowej wyrazów.

ü  Wprowadzenie liter p, P ,b, B; odszukiwanie poznanych liter wśród innych znaków; czytanie sylab, wyrazów, prostych zdań z poznanych liter.

ü  Nauka piosenek i pląsów.

ü  Wdrażanie do udziału w zabawach muzyczno-rytmicznych przy piosenkach znanych dzieciom.

ü  Przestrzeganie ustalonych zasad w grupie przedszkolnej, w trakcie spacerów.

ü  Zachęcanie do samodzielności w zakresie dbania o porządek w kącikach, w szafkach indywidualnych w szatni.

ü  Rozwijanie sprawności językowych – słuchania i mówienia w języku angielskim w trakcie zabaw w zakresie: witania się i żegnania, przedstawiania siebie i innych, wypełniania i wydawania krótkich poleceń, identyfikowania przedmiotów (wybrane zabawki, owoce, zwierzęta), liczenia i stosowania liczb (1 – 10), odpowiadania na proste pytania dotyczące tożsamości i rzeczy posiadanych, wyrażanie stanów emocjonalnych.



WIERSZE NA STYCZEŃ

NOWY ROK

Idzie Nowy Rok
lasem, miastem, polem.
Za nim idzie czworo dzieci,
każde z innym parasolem.    
Jeden parasol - niby łąka:
kwiaty na nim i biedronka.
A na drugim kłosy żyta,   
mak jak płomyk w nich zakwita.
Na tym trzecim nie ma kłosów
ani kwiatów i biedronek,
tylko liście kolorowe -
złote, rude i czerwone.
Czwarty pięknie haftowany,
srebrne gwiazdki błyszczą na nim.
Idzie Nowy Rok   
lasem, miastem, polem...
Teraz nazwij wszystkie dzieci,
które niosą parasole.


/H. Bechlerowa/



DZIEŃ DZIADKA

Kto ci opowie o dawnych latach?
Tych marzeń naoczny świadek.
Jak kraj nasz rośnie, jak ludzie rosną
opowie Ci, Twój dziadek

Otworzy serce, kieszeń otworzy,
podsunie czekoladę,
z  twoich sukcesów zawsze się cieszy.
Kto? No wiadomo - dziadek!

A jak coś spsocisz, jak coś naknocisz,
jak trzeba spytać o radę -
to kto za uszy wyciągnie z biedy?
Wiadomo, zawsze - dziadek.

Więc wnuki proszą, żeby w kwiaciarniach
kwiatów nie chować pod ladę.
Dziadek ma święto!
Kwiaty dla dziadka!
Wiwat  niech żyje dziadek!
/W. Chotomska/



PIOSENKI NA STYCZEŃ:


BARDZO KOCHAMY WAS

1. Kiedy mamy nie ma czasu,
Tato ma już dość hałasu,
Brat ma swoje ważne sprawy,
A nam mało jest zabawy…

Ref: Idziemy do babci,
Idziemy do dziadka, tam wolniej płynie czas.
Zabawa z Wami,
To super gratka.
Bardzo kochamy Was.

2. Kiedy nas ogarnia nuda,
Z wami można robić cuda.
Z babcią pójść na lodowisko,
A z dziadziusiem na boisko.

Ref: Idziemy do babci …


I LOVE YOU

I love you
Your button nose
Your eyes, your ears
Your knees your toes.


I love you
Up to the sky
Past the moon
And stars so high.


If you feel alone and scared
Always know that I'll be there
Just like one and one make two
You love me and I love you.


I love you In every way
All you do
And all you say.


My love for you
Will always be
Deeper than the
Deep blue sea.


If you feel alone and scared
Always know that I'll be there
Just like one and one make two
You love me and I love you
You love me and I love you.




KUBUSIE - WIGILIJKA 2019

 

Kubusie Wigilijka 2019

KUBUSIE - ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU GRUPOWEGO

 

Kubusie konkurs na ozdobę bożonarodzeniową rozstrzygnięty. Gratulacje

 

KUBUSIE - WARSZTATY ŚWIĄTECZNE Z RODZICAMI

Kubusie warsztaty z Rodzicami

Kubusie warsztaty z Rodzicami 1

Kubusie warsztaty z Rodzicami 2

 

KUBUSIE PRZYGOTOWUJĄ JASEŁKA DLA OSÓB SAMOTNYCH

 

Kubusie Jasełka 2019

 

Kubusie - przygotowujemy kartki świąteczne dla kolegów z Hiszpanii

 

Kubusie kartki świateczne do Hiszpanii

 

Kubusie - udział w XX przeglądzie pieśni patriotycznej im. M. Papiurek

 

Kubusie pieśń patriotyczna

 

KUBUSIE - GRUDZIEŃ 2019

 

ZAGADNIENIA DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
NA MIESIĄC GRUDZIEŃ:

TEMATYKA ZAJĘĆ:
1.ŚWIĄTECZNE POCZTÓWKI
2. ZWIERZĘTA ZIMĄ

3. SPOTKANIE PRZY WIGILIJNYM STOLE
4. ŚWIĄTECZNE ZWYCZAJE



CELE DYDAKTYCZNO – WYCHOWAWCZE:

  • Wdrażanie do właściwego ubierania się zgodnego z porą roku.
  • Rozwijanie samodzielności w ubieraniu się: zapinanie guzików, zapinanie i sznurowanie butów.
  • Zachęcanie do zabaw na świeżym powietrzu jako warunku zdrowia i odporności.
  • Zwracanie uwagi na zmiany zachodzące w środowisku przyrodniczym w związku ze zmianą pory roku.
  • Nazywanie i identyfikowanie cech typowych dla zimy: śnieg, mróz, zawierucha.
  • Wdrażanie do opieki nad zwierzętami, regularne dokarmianie zwierząt i ptaków.
  • Wdrażanie do bezpiecznej zabawy z wykorzystaniem sprzętu jordanowskiego w ogrodzie przedszkolnym.
  • Kształtowanie przywiązania do tradycji związanych ze świętami Bożego Narodzenia.
  • Zachęcanie do udziału w różnego rodzaju akcjach charytatywnych na rzecz innych osób lub zwierząt.
  • Doskonalenie umiejętności klasyfikowania według dwóch lub więcej cech.
  • Rozwijanie umiejętności przeliczania elementów, porządkowania zbiorów.
  • Rozwijanie umiejętności wykonywania czynności matematycznych podczas zabaw; kodowanie i dekodowanie czynności za pomocą znaków.
  • Rozwijanie percepcji słuchowej i wzrokowej na materiale konkretnym, obrazkowym i symbolicznym.
  • Kształtowanie umiejętności odczytywania instrukcji obrazkowej.
  • Kształcenie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich.
  • Kształtowanie umiejętności analizy i syntezy słuchowej i wzrokowej wyrazów.
  • Wprowadzenie liter k, K, u, U; odszukiwanie poznanych liter wśród innych znaków; czytanie sylab, wyrazów, prostych zdań z poznanych liter.
  • Nauka piosenek i pląsów.
  • Wdrażanie do udziału w zabawach muzyczno-rytmicznych przy piosenkach znanych dzieciom.
  • Przestrzeganie ustalonych zasad w grupie przedszkolnej, w trakcie spacerów.
  • Zachęcanie do samodzielności w zakresie dbania o porządek w kącikach, w szafkach indywidualnych w szatni.
  • Poznanie funkcji instytucji usługowych na przykładzie poczty.
  • Poznanie dawnych i współczesnych sposobów komunikowania się i przesyłania informacji.


WIERSZE NA GRUDZIEŃ
 

ZIMA W LESIE


W samym środku lasu
zima zamieszkała.
Drzewa, krzewy śniegiem
w nocy przysypała.

W puchowej pierzynie
las bieleje cały.
Martwią się zwierzęta:
jak zimę przetrwamy?

Niech ludzie usłyszą,
o pomoc wołamy!
Zimą pożywienia
bardzo mało mamy.

/B. Forma/


ŚWIĄTECZNE WYPIEKI

Są bakalie, mąka, masło,
raz, dwa zagniatamy ciasto.
Prędko je rozwałkujemy
różne kształty w nim wytniemy.

Mamy serca, gwiazdki kruche,
będzie na nich słodki lukier.
Wszystkie pięknie ozdobimy
orzechami laskowymi.

Małe ciastka i pierniki
tort, makowiec i serniki.
Mama z dziećmi razem piecze
święta się zbliżają przecież.

/B. Forma/



PIOSENKI NA GRUDZIEŃ:


JUŻ BLISKO KOLĘDA


1. Gdy w pokoju wyrośnie choinka, 
Łańcuszkami, bombkami zaświeci. 

Ref.: 
To znaczy, że już Święta, 
Że już blisko kolęda, 
Że Mikołaj przyjedzie do dzieci. 
Hej kolęda, kolęda. 

2. Gdy opłatek już leży na stole, 
Pierwsza gwiazdka zabłyśnie na niebie. 

To znaczy, że już Święta, 
Że już blisko kolęda, 
Że Mikołaj przyjedzie do Ciebie. 
Hej kolęda, kolęda. 

3. Gdy upieką się słodkie makowce 
I głos dzwonka z daleka zawoła. 

To znaczy, że już Święta, 
Że już blisko kolęda, 
I za drzwiami już stoi Mikołaj. 
Hej kolęda, kolęda.


/sł. A. Galica, muz. T. Pabisiak/



FATHER CHRISTMAS

Father Cristmas
Ho, ho, ho!
Down the chimney
Watch him go!
On his head
He’s got a red hat.
On his body
He’s got a red coat.
On his feet
He’s got big boots.
On his hands
He’s got a sack.
Father Christmas
Ho, ho, ho!
Down the chimney
Watch him go.



MERRY CHRISTMAS!

We wish you a merry Christmas.
We wish you a merry Christmas.
We wish you a merry Christmas.
And a happy New Year!

We wish happy days
To you and your friends.
We wish you a merry Christmas
And a happy New Year!


KUBUSIE - LISTOPAD 2019

 

ZAGADNIENIA DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
NA MIESIĄC LISTOPAD:

TEMATYKA ZAJĘĆ:
1. 1.NA STAREJ FOTOGRAFII
2. JESIENNA MUZYKA

3. MALI ARTYŚCI
4. CIEPŁO I MIŁO …

  • CELE DYDAKTYCZNO – WYCHOWAWCZE:
    Przestrzeganie ustalonych zasad w grupie przedszkolnej, na boisku, w trakcie spacerów.
  • Zachęcanie do samodzielności w zakresie dbania o porządek w kącikach, w szafkach indywidualnych w szatni.
  • Odbieranie otaczającego świata poprzez różne zmysły.
  • Poznawanie zmian zachodzących w przyrodzie związanych z jesienią.
  • Kształtowanie myślenia przyczynowo-skutkowego podczas porządkowania zdarzeń, sekwencji czasowych.
  • Rozwijanie słownika dziecka o pojęcia dotyczące filharmonii, zawodu muzyka, malarza, rzeźbiarza.
  • Kształtowanie umiejętności sprawnego przeliczania w granicach możliwości dzieci, porównywania liczebności zbiorów; porządkowania ich według rosnącej lub malejącej liczby elementów.
  • Wprowadzenie wzoru graficznego liczby 2, 3 oraz liter e, E, t, T, d, D, i, I; nazywanie ich, tworzenie i odczytywanie sylab i prostych wyrazów.
  • Kształtowanie umiejętności klasyfikowania według dwóch, trzech cech.
  • Ćwiczenie pamięci wzrokowej poprzez składanie obrazków z części, czytanie globalne wyrazów odnoszących się do tematu zabawy;
  • Nauka piosenek i pląsów.
  • Zachęcanie do wypowiadania się w aktywności plastycznej, ruchowej i muzycznej – tworzenie improwizacji ruchowych, muzycznych i dowolnych prac plastycznych.
  • Rozwijanie sprawności manualnej i grafomotorycznej podczas zabaw ruchowo-słuchowo-wzrokowych i graficznych.
  • Rozwijanie sprawności fizycznej dzieci w zabawach i ćwiczeniach ruchowych.
  • Rozwijanie umiejętności związanych z samoobsługą i czynnościami porządkowymi podczas codziennej aktywności dzieci.
  • Wdrażanie do uważnego słuchania tekstów literackich poprzez codzienne czytanie dzieciom tekstów literatury dziecięcej.
    Wspomaganie rozwoju dzieci w zabawach prowadzonych indywidualnie i w małych zespołach zgodnie z ich potrzebami rozwojowymi i zainteresowaniami
      Rozwijanie sprawności językowych – słuchania i mówienia w języku angielskim w trakcie zabaw w zakresie: witania się i żegnania, przedstawiania siebie i innych, wypełniania i wydawania krótkich poleceń, identyfikowania przedmiotów (wybrane zabawki, owoce, zwierzęta), liczenia i stosowania liczb (1 – 10), odpowiadania na proste pytania dotyczące tożsamości i rzeczy posiadanych, wyrażanie stanów emocjonalnych.


WIERSZE NA LISTOPAD

ŻYRAFA U FOTOGRAFA

Przyszła pewna żyrafa do fotografa.
– Czy to pan robi zdjęcia?
– Ja.
– A ładne są te zdjęcia?
– Ba!
– I tak sam pan je robi?
– Sam.
– A ma pan aby kliszę?
– Mam.
– A nie pęknie ta klisza?
– Nie ma mowy.
– A objął mnie pan całą?
– Nie, do połowy.
– A co będzie z drugą połową?
– Zdejmę osobno.
– Czy za tę samą cenę?
– Nie, za dopłatą drobną.
– A na jednym zdjęciu się nie da?
- Wykluczone.
– To niech pan robi.
– Pstryk! Pstryk! Zrobione.
– A teraz?
– Teraz zlepię te zdjęcia najlepiej jak potrafię.
I wręczę za chwilę pani tę wspaniałą fotografię

/L.J.Kern/



KONCERT
Dzisiaj ważne wydarzenie.
W filharmonii koncert wielki.
W sali wszędzie pełno ludzi
w wieczorowych strojach pięknych.

Konferansjer właśnie wchodzi,
zapowiada program długi.
Z gracją gości wciąż zabawia,
będą marsze, walce, fugi.

Już na scenie są muzycy
stroją instrumenty swoje.
Skrzypce, flety, wiolonczele,
trąbki, klarnet i oboje.

Pan dyrygent się pojawia,
płyną brawa jak lawina.
Potem długa chwila ciszy,
wreszcie koncert się zaczyna.

Najpierw słychać pierwsze skrzypce,
potem flet gra swoje tryle.
Rogi, obój, dalej harfę
i kontrabas słychać w tyle.

Lecą w górę jasne dźwięki,
aż z wrażenia dech zapiera.
Wtem akordy fortepianu,
tak - to muzyk gra Chopina.

I palcami piękne dźwięki
z instrumentu wydobywa.
Śpiewnie, miękko, a melodia
z serca głębi gdzieś wypływa.

Wszystkim znane: polonezy,
piękne walce i mazurki,
gra muzyka najpierw ciężka,
potem lekka niby chmurki.

Bis, bis, słychać z każdej strony.
Ludzie wstają, biją brawa.
Coś takiego trzeba przeżyć,
to wspaniała jest zabawa.

/B. Forma/



PIOSENKI NA LISTOPAD:


POLSKA BIAŁO - CZERWONI
1.Tu mieszkamy, każdy o tym wie
Tu biegamy tu bawimy się
Tutaj śmieci nie rzucam o porządek zawsze dbamy
I dlatego zaśpiewamy: Polska biało – czerwoni…

2. Tu przedszkole a tu jest nasz dom
Posiejemy kolorowy klomb
Tu przyjaciół wszędzie mamy nigdy nie jesteśmy sami
I dlatego zaśpiewamy: Polska biało – czerwoni..

3. Tu rośniemy a za parę lat
Samodzielnie wyruszymy w świat
Ale kiedyś powrócimy stare kąty odwiedzimy
Wtedy sobie zanucimy: Polska…




FAMILY FINGERS

Daddy finger, daddy finger, where are you?
Here I am, here I am, how do you do?
Mommy finger, mommy finger, where are you?
Here I am, here I am, how do you do?
Brother finger, brother finger, where are you?
Here I am, here I am, how do you do?
Sister finger, sister finger, where are you?
Here I am, here I am, how do you do?
Baby finger, baby finger, where are you?
Here I am, here I am, how do you do?


KUBUSIE - WYCIECZKA DO CHLEBOWEJ CHATY

 

Kubusie wycieczka do Chaty Chlebowej

Kubusie na traktorze

Kubusie od ziarenka do bochenka warsztaty

Kubusie zagniatamy ciasto

Kubusie bryczką jadą

 

KUBUSIE NA ZAJĘCIACH Z PANEM PRZYRODNIKIEM - "LEŚNE ZWIERZĘTA I ICH TROPY"

 

Kubusie Owady i spółka

 

KUBUSIE - PAŹDZIERNIK 2019

 

ZAGADNIENIA DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
NA MIESIĄC PAŹDZIERNIK:


TEMATYKA ZAJĘĆ:

1.W ZDROWYM CIELE ZDROWY DUCH

2. JESIENIĄ W PARKU


3. JESIENIĄ W LESIE

4. PRZYGOTOWANIA DO ZIMY




CELE DYDAKTYCZNO – WYCHOWAWCZE:

ü  Wytwarzanie miłej i życzliwej atmosfery w grupie poprzez codzienne zabawy z powitanką.

ü  Przestrzeganie ustalonych zasad w grupie przedszkolnej, w ogrodzie, w trakcie spacerów.

ü  Zachęcanie do samodzielności w zakresie dbania o porządek w kącikach, w szafkach indywidualnych w szatni.

ü  Poznanie funkcji instytucji niosących pomoc: lekarza, pielęgniarki.

ü  Zachęcanie do spożywania surowych i przetworzonych owoców i warzyw.

ü  Rozumienie konieczności spożywania owoców i warzyw i ich roli w codziennej diecie.

ü  Odbieranie otaczającego świata poprzez różne zmysły.

ü  Poznawanie zmian zachodzących w przyrodzie związanych z jesienią – w parku, w lesie, w gospodarstwie domowym.

ü  Kształtowanie umiejętności sprawnego przeliczania w granicach możliwości dzieci, porównywania liczebności zbiorów; porządkowania ich według rosnącej lub malejącej liczby elementów.

ü  Wprowadzenie wzoru graficznego liczby 1 oraz liter a, A, l, L, m, M; nazywanie ich, tworzenie i odczytywanie sylab i prostych wyrazów.

ü  Kształtowanie umiejętności klasyfikowania według dwóch, trzech cech.

ü  Ćwiczenie pamięci wzrokowej poprzez składanie obrazków z części, czytanie globalne wyrazów odnoszących się do tematu zabawy.

ü  Nauka piosenek i pląsów.

ü  Wdrażanie do udziału w zabawach muzyczno-rytmicznych przy piosenkach znanych dzieciom.

ü  Zachęcanie do wypowiadania się w aktywności plastycznej, ruchowej i muzycznej – tworzenie improwizacji ruchowych, muzycznych i dowolnych prac plastycznych.

ü  Kształtowanie umiejętności odczytywania instrukcji obrazkowej – rozwijanie myślenia logicznego.

ü  Rozwijanie sprawności manualnej i grafomotorycznej podczas zabaw ruchowo-słuchowo-wzrokowych i graficznych.

ü  Rozwijanie sprawności fizycznej dzieci w zabawach i ćwiczeniach ruchowych.

ü  Rozwijanie umiejętności związanych z samoobsługą i czynnościami porządkowymi podczas codziennej aktywności dzieci.

ü  Poszerzanie słownika dzieci o nazwy dyscyplin sportowych, drzew.

ü  Kształtowanie umiejętności budowania wypowiedzi poprawnej pod względem gramatycznym i logicznym.

ü  Wdrażanie do uważnego słuchania tekstów literackich poprzez codzienne czytanie dzieciom tekstów literatury dziecięcej.

ü  Wspomaganie rozwoju dzieci w zabawach prowadzonych indywidualnie i w małych zespołach zgodnie z ich potrzebami rozwojowymi i zainteresowaniami

ü  Rozwijanie sprawności językowych – słuchania i mówienia w języku angielskim w trakcie zabaw w zakresie: witania się i żegnania, przedstawiania siebie i innych, wypełniania i wydawania krótkich poleceń, identyfikowania przedmiotów (wybrane zabawki, owoce, zwierzęta), liczenia i stosowania liczb (1 – 10), odpowiadania na proste pytania dotyczące tożsamości i rzeczy posiadanych, wyrażanie stanów emocjonalnych.



WIERSZE NA PAŹDZIERNIK



JESIENNA WIZYTA
Przybyła do lasu Pani Jesień,
jej śpiew wiatr po lesie niesie.
Chociaż ma pracy wiele
chce zobaczyć co robią przyjaciele.

Zapukała do jeża, a on właśnie
wiedząc, że na czas zimy zaśnie
norkę sprząta, gromadzi zapasy
na zimowe ciężkie czasy.

Odwiedziła też niedźwiedzia,
a niedźwiedź wcale nie leżał.
Mrucząc z gawry śmieci wymiata,
szkoda, że już koniec lata.

Spotkała Jesień także wiewiórkę
i jej z rudą kitką córkę.
Orzechy do dziupli zbierały,
rozmawiać wcale nie chciały.

Wszyscy mieszkańcy lasu
nie mają już wiele czasu,
niebawem nastanie zima,
a las pokryje śnieżna pierzyna

/B. Forma


AUTUMN LEAVES

Leaves are falling down,
Leaves are falling down
Orange, yellow, red and brown
Leaves are falling down.



PIOSENKI NA PAŹDZIERNIK:


ZBIERAMY GRZYBY
Z wielkim koszem idzie jesień po lesie.
Co w tym koszu pani jesień nam niesie?

ref: Kurki, rydze i maślaki,
borowiki i kozaki pozbieramy dziś.
Kurki, rydze i maślaki,
borowiki i kozaki pozbieramy dziś.

II.
Muchomora ominiemy z daleka.
niech muchomor na złe muchy tu czeka.

ref: Kurki, rydze i maślaki,
borowiki i kozaki pozbieramy dziś.
Kurki, rydze i maślaki,
borowiki i kozaki pozbieramy dziś.

III.
Poszukamy żółtych kurek pod sosną.
Nad potokiem smaczne rydze nam rosną.

ref: Kurki, rydze i maślaki,
borowiki i kozaki pozbieramy dziś.
Kurki, rydze i maślaki,
borowiki i kozaki pozbieramy dziś.



RAIN
Rain, rain, go away.
Come again another day.
Daddy wants to play.
Rain, rain, go away.


Rain, rain, go away.
Come again another day.
Mommy wants to play.
Rain, rain, go away.


Rain, rain, go away.
Come again another day.
Brother wants to play.
Rain, rain, go away.


Rain, rain, go away.
Come again another day.
Sister wants to play.
Rain, rain, go away.


Rain, rain, go away.
Come again another day.
Baby wants to play.
Rain, rain, go away.


Kubusie - Wizyta Pani Stomatolog

 

Dziękujemy Mamie Miłosza za odwiedziny w przedszkolu
i zapoznanie z pracą stomatologa.

 

Kubusie WizytaMamyMiłosza1

Kubusie WizytaMamyMiłosza2

 

Kubusie - zabawy na świeżym powietrzu

 

Kubusie Zabawy na świeżym powietrzu

 

KUBUSIE - DZIEŃ PRZEDSZKOLAKA 2019

 

kubusie DzienPrzedszkolaka1

kubusie DzienPrzedszkolaka2

kubusie DzienPrzedszkolaka3

kubusie DzienPrzedszkolaka4

 

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję pliki cookie z tej strony.

EU Cookie Directive Module Information